Google advertising

Voor als je nú meer bezoekers en boekingen wilt

Google Ads, voor als je nú meer boekingen wilt

portfolio

Gericht je bezoekers benaderen met advertenties in Google

Wil je nú meer bezoekers en boekingen of werken aan het verhogen van je naamsbekendheid? Overweeg dan een Google Ads campagne. Toon een advertentie in de zoekresultaten van Google of een geanimeerde banner op websites van derden en laat zien wat je te bieden hebt!

Een Google Ads campagne biedt diverse voordelen. Zo kun je heel gericht je doelgroep benaderen, betaal je alleen voor de daadwerkelijke clicks naar je website en is alles volledig te meten. Zo kun je dus ook goed in de gaten houden wat een campagne kost én wat het oplevert.

In het kort waarom onze klanten voor ons kiezen:

  • Altijd persoonlijk contact met een vast contactpersoon
  • Wij kijken verder dan alleen het genereren van clicks
  • Wij streven naar meer boekingen!
  • Ruim 25 jaar ervaring in de recreatiebranche

Wist je dat…

  • Ruim 60% van de consumenten op een Google Ads klikt
  • De advertentie ruimte steeds groter en uitgebreider wordt
  • 40-50% van de consumenten op de eerste 5 zoekresultaten klikt
  • 88% van de consumenten niet verder kijkt dan de eerste pagina in Google

Kansen en mogelijkheden

Neem contact met ons op

Wil je weten of Google Ads wat voor jou is, een frisse blik op je bestaande campagne of sparren over welke kansen en mogelijkheden er nog voor jou zijn? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij komen graag een keer bij je langs.

Hieronder kun je alles lezen over onze werkwijze, visie en expertise. Maar wil je liever gewoon een keer persoonlijk kennis maken, bel ons dan op 0341-751  752 en vraag naar John of Mariëlle. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wist je dat…

  • 6% van de mensen van 12 jaar of ouder géén internet gebruikt
  • 90% van de mensen van 12 jaar of ouder e-mail gebruikt
  • 49% van de aankopen reizen en dagjes uit betreft (in 2012 was dit nog 34%)

Waar moet je op letten bij een Ads campagne?

Wij geven enkele tips

De advertentieruimte wordt binnen Google Ads (voorheen Adwords genoemd) steeds groter en biedt steeds meer mogelijkheden. Maar waar moet je nou eigenlijk op letten als je gaat starten met Ads? We geven een paar tips van punten waar wij altijd goed op letten:

  1. Houd de Cost per Click (CPC) goed in de gaten en bied niet te hoog
  2. Kies voor kwaliteit boven kwantiteit
  3. Zorg dat alles goed meetbaar is op je website zodat je kunt zien wat het oplevert
  4. Benader je doelgroep heel gericht
  5. Plan in op welk moment van de dag je Ads getoond mogen worden
  6. Maak ook een lijst van woorden waar je níet op gevonden wilt worden

Google Ads is een veilingprincipe dat veel geld kan opleveren, maar als je het verkeerd aanpakt ook heel veel geld kan kosten. TenZer heeft niet alleen alle kennis en expertise in huis als het gaat om Google, maar ook van de recreatiebranche. Wij denken niet alleen in clicks, maar ook in boekingen!

Groot of klein…

Voor iedereen een passende oplossing

Of je nu een Ads campagne wilt starten voor een mini-camping, (middel)grote camping, vakantiepark of groepsaccommodatie, wij bieden voor ieder recreatiebedrijf een passende oplossing. Wil je alles volledig uit handen geven en een onbeperkt aantal campagnes, één campagne opzetten of enkel advies? Alles is mogelijk. Wat ook prettig is: je hebt altijd één aanspreekpunt voor je campagnes, je persoonlijke marketeer bij TenZer!

Onze werkwijze

Van "er was eens" tot "ze leefden nog lang en gelukkig"

Om te komen tot een succesvol “…en ze leefden nog lang en gelukkig” prefereren wij een nauwe samenwerking. Wij werken niet voor een klant, maar wij werken graag samen met een klant. Zodoende kunnen we snel schakelen om te komen tot een beter resultaat.

Wanneer we een Google Ads campagne opzetten, gaan we als volgt te werk:

1

0-meting

In kaart brengen van de huidige positie en de kansen & mogelijkheden

2

De 3 d’s

Beschrijven van doelen, diensten en doelgroepen

3

Keyword onderzoek

Selecteren van passende zoekwoorden

4

Content

Schrijven van advertentieteksten

5

Set up

Opzetten van de campagnes binnen Google Ads

6

Extensies

Optimaal benutten van extensies

7

Management & Analyse

Managen, analyseren en bijsturen op basis van de cijfers

8

Rapporteren

Rapporteren van de resultaten

Rapporteren

Alleen een Google Ads of full-service

Kunnen we nog meer voor je betekenen?

Google Ads is slechts één onderdeel van online marketing, maar kan je wel heel erg veel opleveren! Daarnaast is het van groot belang om te kijken naar de overige mogelijkheden. Kunnen bezoekers al snel & simpel online boeken of valt hier nog winst te behalen? Dan is onze Zoek & Boekoplossing misschien nog iets voor je. Worden alle mogelijkheden optimaal benut op gebied van reviewmarketing en e-mailmarketing? Wil je meer weten over de diverse online marketingactiviteiten die wij je kunnen bieden, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend advies.