Online marketing

Van potentiële gast naar tevreden gast

Online marketing

Van potentiële gast naar tevreden gast

Een vakantie begint niet op de vakantiebestemming, maar thuis achter de laptop of met een tablet of smartphone in de hand. Hét moment voor de recreatieondernemer om goed zichtbaar te zijn met een website, banner, advertentie of complete campagne. 

TenZer is gespecialiseerd in online marketing specifiek voor de recreatiebranche. Onze marketeers zijn dagelijks bezig met het verzorgen van diverse marketing activiteiten en hebben maar 1 doel: zorgen voor meer boekingen!

Waar wil je meer over weten?

In het kort waarom onze klanten voor ons kiezen:

  • Persoonlijk contact en sparringspartner
  • Meer dan 25 jaar ervaring in de recreatiebranche
  • Advies wat past bij jouw onderneming
  • Wij streven naar meer boekingen!
  • Optimale service
  • Maatwerkoplossing voor kleine en grote bedrijven
  • Een website afgestemd op de doelgroep en het vakantieaanbod
  • Zoek & Boek oplossing die kan koppelen met Tommy, Tibos, Stratech en Recronizer

Kansen en mogelijkheden

Neem contact met ons op

Wil je weten waar jouw kansen op gebied van marketing liggen, een frisse blik op de cijfers van Analytics of keer sparren over de mogelijkheden specifiek voor jouw bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij komen graag een keer bij je langs.

Hieronder kun je alles lezen over onze visie op online marketing en expertise. Maar wil je liever gewoon een keer persoonlijk kennis maken, bel ons dan op 0341-751  752 en vraag naar John of Mariëlle. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

“Een recreatieondernemer is gespecialiseerd is in gastvrijheid, maar wij weten alles van online marketing voor recreatiebedrijven: online gastvrijheid!“

Een goede marketingstrategie

Om te zorgen dat een potentiële gast ook daadwerkelijk gast wordt, gebruikt TenZer het SEE-DO-THINK-CARE-model van Google. Een marketingstrategie waarbij de klantbeleving centraal staat. En laat beleving nou net één van de belangrijkste aspecten van de recreatiebranche zijn! Voordat de potentiële gast een gast wordt (en blíjft), doorloopt hij of zij een aantal fasen van de customer journey. Bij elke fase kunnen wij jou als recreatieondernemer helpen om ervoor te zorgen dat je de gast vindt die bij je past én die later weer terugkomt.

Mariëlle gaat 4x per jaar op vakantie See

See

Let's SEE: vind de gast die bij je past!

Zien en gezien worden, dat is eigenlijk waar het in de SEE-fase om gaat. Men is misschien nog niet met de vakantie bezig, maar het is nu al van belang dat ze ontdekken wat de mogelijkheden zijn op jouw recreatiebedrijf. De uitdaging is om díe gast te vinden die bij je past. TenZer kan je daarbij helpen. Door de juiste strategie, doelgroep en boodschap te formuleren vind je de gast die wél bij je past.

Wat wij voor je kunnen betekenen:

Mariëlle gaat 4x per jaar op vakantie See
Mariëlle denkt na over haar volgende vakantie Think

Think

THINK about it: overtuig je bezoeker!

De gast van morgen is zich aan het oriënteren en op zoek naar een vakantiebestemming. Overtuig hem of haar dat ze bij jou moeten zijn! Laat zien wie je bent en vertel wat ze willen weten. De bedrijfssfeer moet op je website al te proeven zijn; de vakantie begint namelijk thuis! Als er íets is waar wij goed in zijn, dan is het wel het vertalen van de sfeer in het bedrijf naar je website.

Wat wij voor je kunnen betekenen:

Mariëlle denkt na over haar volgende vakantie Think
Mariëlle is klaar om te boeken Do

Do

Yes, I DO: zorg dat ze boeken!

Je toekomstige gast denkt “Ja, ik wil”, dus maak het ze zo gemakkelijk mogelijk! Een gebruiksvriendelijke website met eenvoudige Zoek & Boek oplossing zorgt dat je gast niet alleen “I will” denkt, maar ook “I DO”. De Zoek & Boek oplossing van TenZer zorgt aantoonbaar voor meer boekingen en een hoger rendement op de website.

Wat wij voor je kunnen betekenen:

Mariëlle is klaar om te boeken Do
Mariëlle gaat op vakantie naar het zonnige Zweden! Care

Care

I CARE: investeer in gasttevredenheid

Een tevreden gast is goud waard! Een tevreden gast komt niet alleen vaker terug, maar geeft vaak ook meer uit. Gastvrijheid is wellicht jullie vakgebied, maar waar wij goed in zijn is die tevreden gast vast houden en opnieuw gast te laten te worden.

Wat wij voor je kunnen betekenen:

Mariëlle gaat op vakantie naar het zonnige Zweden! Care

Full-service marketing

Kunnen we voor je betekenen?

Een website is slechts een onderdeel van online marketing, maar wel een hele belangrijke! Daarnaast is het van groot belang om te kijken naar de overige mogelijkheden. Wil je meer bezoekers op je website? Dan zijn SEO, Google Ads of Social Ads wellicht wat voor jou. Wil je het herhalingsbezoek van je gasten verhogen, denk dan bijvoorbeeld eens aan emailmarketing. Meer weten over de diverse online marketingactiviteiten? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend advies.

Boek nu een succes arrangement!

en laat je volleding ontzorgen op het gebied van online marketing!

tenzer_icon

Meer weten? Bel:0341-751752
Neem contact op

Nieuwsgierig geworden?